Jihlava, 11. - 13. listopadu 2016
Podělme se o plody své práce
Dobrá organizace stojí a padá na kvalitních lidech. Ti mají své potřeby, touhy, strasti a Ega. Dosahovat efektivní spolupráce se v některých týmech může rovnat snaze nacpat chobotnici na koksu do síťovky tak, aby nečouhalo ani jedno chapadlo ven. Máte problém v oblasti efektivního řízení vaší organizace, Houstone? Přijďte, řešení existuje.
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Lektor |
|
Projektové řízení je stejná dovednost jako veslování nebo jízda na koni. Jasně, jde dělat tak nějak intuitivně za použití selského rozumu. Nicméně když víš, jak do toho hrábnout, výsledky jsou lepší a námaha poloviční. Jestli chceš nabrat pár dobrých tipů a zorientovat se v problematice, pak přijmi mé pozvání.
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Lektor |
|
Marketing udělal Zemana prezidentem, Babiše ministrem financí, Coca Colu nejdražší přeslazenou vodou světa a vaši organizaci může sehnat členy, příznivce i love. Much love, jestli mi jako rozumíte. Ale budete pro to muset začít něco dělat. Jo takhle... vy už děláte a ono to nefunguje? Chápu, takových znám spoustu. Přijďte večer do tajného kruhu zasvěcenců marketingové magie, dostane se vám osvícení!
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Lektor |
|