Jihlava, 11. - 13. listopadu 2016
Podělme se o plody své práce
Ať už jsme pro či proti soutěživosti, občas se stane, že musíme něco zhodnotit, seřadit či obodovat. Bodování může mít řadu podob. Od těch jednodušších, kdy jen hromadíme bodíky v různých podobách, až po promyšlené a složité systémy, u kterých se bez kalkulačky neobejdeme.
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Pomůcky | Tužku a papír. Mohou si donést fotky svých bodovacích systémů CTH či jednotlivých her. |
Lektor |
|
Člověk je hravý tvor a neplatí to jen u dětí, ale i u dospělých vedoucích, proto bychom neměli zapomínat, že i vedoucí na táboře či v oddíle si chtějí hrát a občas jim nějakou hru či aktivitu připravit.
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Pomůcky | Tužku a papír. Vlastní nápady na hry pro vedoucí. |
Lektor |
|
Naprostá většina táborů má program založených na celotáborové hře, která však nemusí být jenom shlukem náhodných her a aktivit. CTH může být obohacena nejen o příběhové téma, ale i mnoho dalších atmosférických prvků, systémů bodování, malých i velkých detailů. Míra zvládnutí CTH jako komplexního úkolu závisí z velké části na člověku, který celou práci řídí před, během a po táboře. Program je určen pro vedoucí, kteří s vedením CTH teprve začínají a chtějí nabrat nové poznatky a zkušenosti z této oblasti.
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Pomůcky | Tužku a papír. |
Lektor |
|