Martin Klusáček

Co dělá dobrou hru dobrou hrou

V rámci zážitkové pedagogiky existují hry, dobré hry a hry-legendy. Proč se některé hry stanou legendami a jiné upadnou v zapomnění? Co by měl mít tvůrce při vymýšlení hry na mysli, aby zvýšil šanci, že jím vytvořená hra bude fakt dobrá? A co celou jeho snahu spolehlivě pohřbí? Každý, kdo někdy vymýšlel nějakou hru či program ví, o čem mluvím. Neexistuje zázračná rada, jen zkušenosti a vzájemná inspirace.

ProvedeníWorkshop
Míra zapojení účastníkůstřední – účastníci budou sami zkoušet jednotlivé aktivity a budou aktivně zapojeni
Lektor
Martin Klusáček , Prázdninová škola Lipnice
Ve svých dvanácti letech jsem byl u toho, když se skauting probouzel ze spánku. V třiadvaceti, když se rodila Prázdninová škola Lipnice. Ve třiatřiceti, když jsme se začínali učit žít ve svobodné společnosti. Osm let jsem v rámci Prázdninové školy vedl kurzy pro středoškoláky. Tenkrát ještě žádné encyklopedie či sbírky her a programů pro kategorii 15+ neexistovaly, tak jsme si je museli vymýšlet. Mám jich na kontě dobrou dvacítku. Tajemství dobrých her a programů mě pořád zajímá - i proto s Prázdninovou školou stále spolupracuji jako externí konzultant.

Zobrazit termíny programu

0 komentářů